علی احمدی

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: تلاش‌ها بر این است با گسترش فرهنگ مطالعه و کشف استعدادهای فرهنگی و ادبی گام‌های بلندی برای تبدیل کلان‌شهر کرج به پایتخت کتاب‌خوانی ایران برداشته شود.

علی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به برگزاری جشنواره زمستانه «همیاران کتاب و همراهان قلم»، گفت: این جشنواره روز گذشته به میزبانی تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد.

وی گفت: تلاش‌ها بر این است که با گسترش فرهنگ مطالعه و کشف استعدادهای فرهنگی و ادبی گام‌های بلندی برای تبدیل کلان‌شهر کرج به پایتخت کتاب‌خوانی ایران برداشته شود.

معاون فرهنگی شهرداری کرج همچنین گفت: این جشنواره توسط سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج (امور کتابخانه‌ها)، موسسه آبتین رسانه هنر ایرانیان و اداره کل فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی استان البرز برپاشده و با تمام امکانات درصدد تقویت آن هستیم.

جشنواره همیاران کتاب و همراهان قلم با اهدای یک هزار جلد کتاب برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی به شماری از شرکت‌کنندگان پایان یافت و قرار بر این شد که با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی البرز اهداف این جشنواره تا تحقق آن‌ها دنبال شود.

گفتنی است؛ هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد شوق مطالعه، نویسندگی و خلاقیت در جامعه و تعمیق باورهای درست در زمینه محیط زیست، فرهنگ و ارزش‌ها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =