طرح فرهنگی روز خلیج فارس

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: مدیریت شهری کرج بر تغییر حال و هوای شهر در تمامی طول سال و در مناسبت‌های مختلف به ویژه ایام سوگواری و ولادت ائمه معصومین توجه دارد.

علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به فضاسازی و تبلیغات محیطی شهر در مناسبت‌های ملی و مذهبی، اظهار کرد: مدیریت شهری کرج بر تغییر حال و هوای شهر در تمامی طول سال و در مناسبت‌های مختلف به ویژه ایام سوگواری و ولادت ائمه معصومین توجه دارد.


وی افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۳ سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج نسبت به اکران طرح‌های فرهنگی و فضای‌سازی شهر با موضوع پیام نوروزی و شعار سال، شب‌های قدر، روز قدس، روز جمهوری اسلامی، روز طبیعت، عید سعید فطر، حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، عملیات وعده صادق، سالروز تأسیس سپاه پاسدران و سالروز شکست تاریخی آمریکا در طبس اقدام کرده است.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به اهمیت بالای مناسبت‌های ملی و مذهبی اشاره کرد و گفت: در آستانه ۱۰ اردیبهشت ماه مصادف با سالروز خروج پرتغالی‌ها از ایران به عنوان "روز ملی خلیج فارس" نسبت به فضاسازی محدوه زیرگذر طالقانی اقدام شده است.


عاقلی با بیان اینکه مسأله خلیج‌فارس ابعاد ملی و منطقه‌ای دارد، بیان داشت: سیاست و رویکرد اصلی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، تغییر چهره و حال و هوای شهر متناسب با گذر ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی است و این مهم نقش بسزایی در ترویج فرهنگ اسلامی بین شهروندان و آشنایی نسل جوان با رویدادهای تاریخی، ملی و مذهبی دارد.

توجه ویژه به فضاسازی و اکران طرح‌های فرهنگی

توجه ویژه به فضاسازی و اکران طرح‌های فرهنگی

توجه ویژه به فضاسازی و اکران طرح‌های فرهنگی

توجه ویژه به فضاسازی و اکران طرح‌های فرهنگی

توجه ویژه به فضاسازی و اکران طرح‌های فرهنگی



منتشر شده در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =