علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ با برنامهریزی و هماهنگی منسجمتر، شاهد یکپارچگی و نظم تبلیغاتی در اکرانها و فضاسازی شهر در مناسبتهای ملی و مذهبی هستیم.
وی به اکران طرحهای تبلیغاتی در قالب پویش «تو به ما جرات طوفان دادی» در آستانه دو سالروز مهم ۱۴ و ۱۵ خرداد در سطح شهرکرج اشاره کرد و افزود: این پویش با اکران بیش از ۳هزار و ۵۰۰ مترمربع طرحهای فرهنگی، نصب ۴۴ وجه پل و عرشه، ۱۶ وجه بیلبورد و ۶۵ وجه استند به همراه هشت عدد نمایشگر تلویزیونی در شهر کرج اجرایی شد.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به به طراحی هنرمندانه و اجرای طرحهای مبتکرانه با رویکرد هنری و ارتقاء سطح کیفی و گرافیک آثار اکران شده در مناسبتها و رویدادهای مناسبتی، گفت: در این برهه زمانی به منظور تبیین و بهینهسازی جریان اطلاعرسانی، حفظ و تقویت ارزشهای اسلامی و انقلابی از طریق تبلیغات بیش از ۶ مورد اکران مستقل فقط در حمایت از مردم مظلوم غزه و مقاومت فلسطین شامل اکران طرحهایی با موضوع تجمع مردمی حامی فلسطین در مقابل بنای یادبود واشنگتن و دانشگاه هاروارد، عملیات وعده صادق، تجمع مسلمانان درخیابان برای نماز جمعه در حومه پاریس، تجمع همبستگی با غزه در دوبلین ایرلند و تجمع مردمی در شهر نیویورک آمریکا عملیاتی شده است.
عاقلی با بیان اینکه کمیته برنامهریزی برای طراحی اِلمان، فضاسازی و اجرای طرحهای فرهنگی و تبلیغات محیطی و سیاه پوش کردن متفاوت شهر در ایام محرم و صفر تشکیل شده است، بیان داشت: بالارفتن کیفیت تبلیغات محیطی در سایه روشهای خلاقانه، منجر به افزایش زیبایی بصری شهر و بالا رفتن روحیه و آرامش روانی شهروندان میشود.
منتشر شده در تاریخ ۱۹ خردادماه ۱۴۰۳
ارسال نظر