9

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: با اجرای طرح چندمرحله‌ای، تابلوهای غیرمجاز از سطح این منطقه جمع‌آوری شد.

حسین عطایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: عملیات جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز از سطح معابر و پیاده‌روهای منطقه در اقدامی ضربتی و با اخطار و هشدارهای قبلی به‌منظور بهبود وضیعت سیما و منظر شهری انجام و همچنان در حال اجرا است.


وی گفت: طرح مذکور به دنبال اجرای تبصره یک‌بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها در حال اجرا است که شهرداری مکلف است از سد معابر عمومی، اشغال پیاده‌روها، رفع موانع موجود و آزادسازی معابر عمومی جلوگیری کند.


عطایی گفت: در این زمینه سعی شده با توجه به اینکه یکی از اهداف عمده حوزه زیباسازی شهری ایجاد بهداشت روانی و تلطیف بصری برای شهروندان است، ارتقاء سطح سیمای شهری محقق شود.


 این مسئول افزود: این طرح از ابتدای سال جاری به‌صورت ضربتی در تمامی محلات و نواحی پرتردد آغازشده تا با اجرای بهینه این امر بتوانیم از لحاظ بصری، آرامش روانی و سیمای مطلوبی در جهت رفاه حال شهروندان ایجاد کنیم.


وی اضافه کرد: در این راستا با اجرای این طرح انواع تابلوهای ال‌ای دی عمود بر نما، ال‌ای دی حاشیه معابر و بنرهای تبلیغاتی غیرمجاز از حاشیه معابر پاک‌سازی‌شده است.


مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج با تأکید بر ضرورت جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز از سطح منطقه، گفت: پاک‌سازی معابر از تابلوها و بنرهای غیرمجاز با توجه به اهمیت سیمای شهری در ایجاد آرامش، نشاط اجتماعی، حفظ و افزایش بهداشت روانی جامعه و ضرورت پیشگیری از اختلال در سیمای شهری صورت می‌گیرد.


وی در پایان افزود: این اقدام در جهت جلب رضایت شهروندان صورت گرفته و انتظار می‌رود، شهروندان ضمن عدم نصب تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز در اجرای این طرح همکاری لازم را با شهرداری منطقه داشته است.

منتشر شده در تاریخ ۲ تیر ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =