5

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج از تداوم اجرای طرح پاکسازی محله به محله در محلات مختلف این منطقه خبر داد و گفت: این عملیات به‌صورت مستمر و با جدیت درسطح این منطقه ادامه دارد.

حسین کمالی دهقان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: طرح جهادی پاک‌سازی و نظافت محله به محله در سطح منطقه۵ همچنان ادامه دارد.


وی گفت: در این راستا عملیات رفت و روب وشستشوی معابر، شستشوی مخازن و زیر مخزنی و ایستگاه‌های اتوبوس، جمع‌آوری سرشاخه و نخاله‌های ساختمانی رها شده از زمین‌های خالی، لایروبی جوی‌ها و کانال‌ها، حذف زوائد بصری و شستشوی علائم ترافیکی، از اقداماتی است که دراین طرح اجرایی می‌شود.


کمالی دهقان افزود: نظافت وپاکسازی هفتگی باکلیه عوامل خدمات شهری و براساس برنامه‌ریزی مدون، رفت و روب خیابان‌ها با پنجاه پاکبان زحمتکش، شستشوی معابر محلات سطح شهر با یک دستگاه واتر جت، جمع‌آوری زباله‌ها، ساماندهی و برداشت خاک و نخاله‌های رها شده توسط ماشین آلات سنگین؛ لودر، گریدر، بابکت وسه دستگاه کامیون، جمع‌آوری سرشاخه‌ها و … از اقداماتی است که به همت نیروهای پاکبان و سبزبان به‌صورت محله به محله انجام می‌شود.

این مسئول هدف از اجرای این طرح را زیباسازی و آراستگی محیط شهری، رسیدگی ویژه به وضعیت نظافت سطح منطقه، ارتقا کیفیت و رفع زوائد بصری، افزایش رفاه حال و رضایتمندی شهروندان و پاک‌سازی محلات عنوان کرد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: شهروندان در این طرح ضمن همراهی و مشارکت با شهرداری می‌توانند با رعایت حقوق شهروندی و بهداشت عمومی، مشکلات و درخواست‌های خویش را با سامانه ۱۳۷ وشماره تماس ۳۴۵۵۰۲۴۷ در میان بگذارند تا در اسرع وقت پیگیری و در جهت رفع آن‌ها اقدام شود.  

منتشر شده در تاریخ ۲ تیر ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =