افتتاح چهارمین تصفیه خانه حصار

در سفر یکروزه احمد وحیدی وزیر کشور دولت سیزدهم به استان البرز، ۳ طرح مهم عمرانی مدیریت شهری کرج وارد شبکه خدمت رسانی به شهروندان شدند؛ تصفیه خانه محلی فاضلاب، ادامه بلوار ناصربخت و فاز نخست بی آر تی.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، استاندار البرز و معاونین و مدیران کل استانی، شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر کرج، مسئولان قضایی، نظامی و انتظامی، مدیران شهری و اصحاب رسانه و جمعی از شهروندان در افتتاحیه پروژه های شهری حضور داشتند، در سفر این دولتمرد به استان بالغ بر ۱۰ طرح عمرانی افتتاح شد.  
 
تصفیه خانه فاضلاب منطقه حصار با زیربنای یک هزار و ۷۰۰ مترمربع و ظرفیت تولید یک هزار متر مکعب آب برای آبیاری فضای سبز یکی از طرح هایی بود که با ۲۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری کرج بهره برداری شد.  
 
همچنین خط اتوبوس تندرو خیابان شهید بهشتی کرج به طول ۱۵ کیلومتر با ۱۸ ایستگاه و ۱۶ دوربین نظارتی به ظرفیت اسمی جابه جایی ۲۰ هزار مسافر با حضور وزیر کشور گشایش یافت.  
 
پروژه ادامه بلوار ناصربخت کرج به طول یک کیلومتر، با ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار با هدف روان سازی ترافیک در هسته مرکزی و شمال غربی کرج نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =