محفل شعر امیر دلها - کراپ‌شده

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری محفل شعر امیر دل‌ها به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خبر داد.

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه عید سعید غدیر بعنوان بزرگترین عید ولایت‌پذیری در بین شیعیان و لزوم نکوداشت این روز عظیم الشان و بزرگ، اظهار کرد: غدیر نقطه عطف جریان نظام اسلامی و ولایت مداری است که با توجه به اهمیت آن، لزوم برگزاری رویدادهای متنوع فرهنگی جهت تبیین جریانات رخ داده در روز غدیر خم احساس می‌شود.

وی افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در نظر دارد محفل بزرگ شعر آیینی با عنوان "امیر دل‌ها" را در روز یکشنبه ۳ تیرماه ساعت ۱۹:۳۰  در مسجد حضرت فاطمه معصومه(س) واقع در بلوار بلال، خیابان ۱۳ آبان برگزارکند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان داشت: این برنامه با سخنرانی حاج ناصر مظلوم و شعرخوانی شاعران مطرح کشور نظیر محمدرضا طهماسبی، هادی جانفدا، محمود یوسفی، ‌امیررضا معروفی، سعید دشتی، حمید ندیمی، ناصر دودانگه و مصطفی جعفری و همچنین مداحی جواد خلیق و اجرای علی علی اکبری، با حضور عموم شهروندان کرجی برگزار می‌شود.

اشتری گفت: برنامه‌ریزی لازم جهت نکوداشت عید غدیر و برگزاری جشن‌های متنوع و متفاوت در نقاط مختلف شهر کرج انجام شده که محل‌های برگزاری و روزهای آن به زودی به اطلاع عموم مردم شریف شهر کرج خواهد رسید.

محفل بزرگ شعر آیینی‌ امیر دل‌ها در کرج برگزار می‌شود


منتشر شده در تاریخ ۳ تیرماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =