9

به مناسبت جشن دهه ولایت عید قربان و غدیر و تقارن این دو موهبت الهی با عید ولادت امام هادی(ع) و امام موسی کاظم (ع) منطقه ۹ اقدام به آذین بندی سطح منطقه کرده است.

حسین عطایی درگفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز؛ به مناسبت جشن دهه ولایت عید قربان وغدیر و تقارن این دو موهبت الهی با عید ولادت امام هادی(ع) وامام موسی کاظم (ع) منطقه ۹ اقدام به آذین بندی سطح منطقه همراه نصب بنر وریسه‌های رنگی پارچه‌ای وهمچنین نور پردازی معابر کرده است.


عطایی عنوان کرد: به منظور ایجاد حس زیبایی و نشاط در فضاهای شهری و در راستای گرامیداشت ایام فرخنده جشن دهه ولایت واحد زیباسازی منطقه با اجرای عملیات آذین‌بندی و نورپردازی در سطح منطقه میدان توحید، میدان شهدا، میدان والفجر چهارراه هفت تیر مقابل شورای اسلامی شهرکرج، شهرداری کرج، ساختمان خانه ملت، ساختمان منطقه ۹ و محوطه داخلی نسبت به تغییر فضا و چهره شهر اقدام شده است.


وی نصب پرچم و همچنین پرچم‌های ریسه‌ای الوان در سطح بلوارها، میادین و معابر، تعویض و نصب پرچم‌های اهتزازی با طرح‌های مختلف بر روی عرشه پل‌ها، نصب بنرهای تبریک این عید مبارک و در نهایت چراغانی کردن معابر و ساختمان‌های اداری منطقه را از جمله اقداماتی دانست که به مناسبت این ایام خجسته توسط واحد زیباسازی منطقه انجام شده است.

آذین بندی میادین اصلی سطح منطقه ۹ به مناسبت عید دهه ولایت

آذین بندی میادین اصلی سطح منطقه ۹ به مناسبت عید دهه ولایت

منتشر شده در تاریخ ۴ تیر ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =