9

شهردار کرج گفت: غدیر یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی و نقطه پیوند و اتصال میان امت اسلام است. نقطه ای که در آن مرکز امامت و ولایت به جامعه مسلمانان معرفی شد تا پیروان واقعی از مدعیان و منافقین جدا شوند.

مهرداد کیانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، موضوع ولایت و امامت را به عنوان یکی از مهمترین اصول و ارکان دین عنوان کرد و افزود: بی شک کسی جز حضرت علی(ع) قادر به حمل بار بزرگ و سنگین برادری برای پیامبر(ص) و پذیرش ولایت و امامت پس از ایشان نبود.

کیانی اضافه کرد: امام علی(ع) کسی بود که استمرار رسالت را به عهده گرفت و نسل ائمه علیه السلام از وجود با برکت و ارزشمند ایشان ادامه پیدا کرد تا بتوانیم با تکیه بر آموزه ها و روحیات این بزرگواران، به اجرای اصول و فروع دین پرداخته و به ویژه بر محور اخلاقیاتی که از آنان آموختیم، رفتار کنیم.

شهردار، با اذعان بر اینکه واقعه غدیر جامعه را به سمت کرامت و عظمت انسانی رهنمون کرد، ادامه داد: بزرگداشت و گرامی داشت این عید از وظیفه همه مسلمین است چنان که طبق یک رسم ارزشمند در کشور اسلامی ما، در ایام عید غدیر افراد به دیدار خانواده های سادات می روند و وجود این نسل را در جامعه مورد تکریم و تجلیل قرار می دهند.

وی ادامه داد: شهرداری کرج نیز تلاش خواهد کرد با بهره گیری از توان و امکانات خود جشن های درخوری را برای شهروندان به اجرا در بیاورد و در این زمینه، همه بخش ها و زیرمجموعه های شهرداری همراهی و همکاری خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =