مهرداد کیانی

شهردار کرج ضمن تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه، یاد و خاطره آیت الله بهشتی معمار قوه قضائیه کشور و ۷۲ تن از یاران صدیق ایشان را گرامی داشت و گفت: حمایت های بی بدیل مجموعه قضایی استان البرز در جهت گره گشایی از مشکلات و رفع موانع خدمت رسانی به مردم ستودنی است.

مهرداد کیانی در گفتگو با خبرنگار کرج امروز اظهار داشت: بسیاری از مأموریت های اجتماعی شهرداری کرج همچون جمع آوری کودکان کار و متکدیان، پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، وصول مطالبات معوق، تکمیل طرح های کلان عمرانی همچون قطار شهری و کنارگذر شمالی و... به واسطه همراهی و حمایت های ارزشمند دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان و رئیس کل محترم دادگستری استان و همکاران ایشان به بهترین نحو ممکن عملیاتی می شود، چرا که روحیه جهادی این قوه مبتنی بر خدمت و گره گشایی و همدلی است.

وی ادامه داد: تفرجگاه احداثی در حاشیه رودخانه کرج با عنوان «پارکرود» نماد کارآمدی و عدالت محوری و بالندگی مجموعه قضایی استان البرز است که با آزادسازی بخشی از اراضی حریم و بستر این مسیر آبی از تصرف شخصیت های حقیقی و حقوقی و واگذاری آن به مدیریت شهری، امکان رفع تبعیض چند دهه ای در بهره مندی عمومی از زیبایی های طبیعت فراهم شد.

شهردار کرج تصریح کرد: مأموریت های ملی مدیریت شهری در ساخت و بهره برداری از قطار شهری و کنارگذرشمالی به واسطه همراهی و همکاری مجموعه پُرتلاش و بی ادعای قضایی استان که عموماً به صورت گمنام کارهای بزرگی را انجام می دهد، میسر گردیده و در مواردی که دیگر دستگاه ها همراهی لازم را نداشته اند، تاکید این دستگاه به ادامه فعالیت و گره گشایی منجر شده است.

کیانی در پایان فرا رسیدن هفته قوه قضائیه یادآور رشادت ها و یاد و خاطره بهشتی عزیز معمار بزرگ قوه قضائیه کشور را به ریاست، معاونین، مدیران، کارشناسان و کارکنان حوزه های قضایی استان البرز به ویژه در مجموعه دادستانی و دادگستری استان تبریک گفت و توفیقات روز افزون برای ایشان در عرصه مقدس خدمت به مردم را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =