5

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج ازکسب رتبه نخست پیشگیری و رفع تخلفات شهری منطقه در پاسخگویی به موقع درخواست های شهروندی و جلوگیری از ساخت وساز غیرمجاز درسامانه ۱۳۷ شهرداری کرج خبر داد.

حسین کمالی دهقان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر گفت: عوامل پیشگیری و رفع تخلفات شهری در سطح منطقه حضور مستمر دارند و با گشت زنی در سطح منطقه از هرگونه ساخت و ساز غیر قانونی جلوگیری و با عوامل ساخت و ساز غیر مجاز باحکم قضایی و حضور نیروهای انتظامی برخورد و رفع اثر می‌کنند.

وی گفت: به منظور جلوگیری ازهرگونه ساخت وسازی غیرمجاز درسطح منطقه و اهمیت موضوع، عوامل پیشگیری و  رفع تخلفات شهری منطقه توانستند با فعالیت های موثرومستمر در پاسخگوی به موقع ورسیدگی به درخواست های مردمی در سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج رتبه نخست این سامانه را در بین دیگر مناطق شهرداری کرج کسب کنند.

این مسئول  ادامه داد: ساخت و ساز غیرمجاز از پرحاشیه‌ترین مباحث شهری خواند و افزود: ساخت و سازهای شهری به صورت غیر قانونی و بدون نظارت کارشناسانه نه تنها موجب آسیب زدن به سیما و منظر شهری می‌شوند بلکه چهره شهر، مبلمان شهری و روند شهرسازی را نیز با مشکل مواجه می‌کند.

کمالی دهقان بیان کرد: بر این اساس عوامل اجرایی پیشگیری و رفع تخلفات شهری خدمات شهری منطقه  باجدیت تمام کلیه ساخت وسازهای سطح منطقه را رصد ودر صورت مشاهده هرگونه ساخت وساز غیر قانونی برخورد قانونی می کنند.

وی باتشکرازشهروندان محترم که همواره باتعامل وهمکاری درجهت توسعه وآبادانی منطقه درکنار خدمتگذاران خود درشهرداری کرج هستند خواست درصورت مشاهده هرگونه ساخت وسازغیرمجاز با سامانه ۱۳۷ وشماره تماس خدمات شهری منطقه ۳۴۵۶۰۲۴۷ اطلاع رسانی کنند.

منتشر شده در تاریخ ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =