5

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: تاکنون چندین گود رها شده ونمیه کاره درسطح این منطقه شناسایی شده و مراحل قانونی رفع خطر و پرکردن آن‌ها طی شده است.

 حسین کمالی دهقان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: مالک یا مالکانی که نسبت به گودبرداری ملک خود به شکل غیراصولی اقدام می‌کنند و آن‌ها را به حال خود رها می‌سازند، گودبرداری صورت گرفته از سوی آنان به استناد تبصره ذیل بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری و طی مراحل قانونی توسط شهرداری پر می‌شود.


کمالی دهقان بیان کرد: باتوجه به بازدیدهای مستمر این اقدامات به دلیل پیشگیری از اتفاقات ناگوار و خطرات احتمالی جانی و مالی در رابطه با گودبرداری‌های سطح منطقه انجام واقدامات لازم درخصوص پر کردن گود برداری‌ها صورت گرفته است.  


وی ادامه داد؛ گودبرداری‌هایی که به حال خود رها می‌شوند و اقدامات لازم ایمنی در آن‌ها صورت نمی‌گیرد و همچنین ساخت و ساز هم در آن‌ها یا با تاخیر یا هرگز انجام نمی‌شود پس از شناسایی به منظور رفع خطر پر می‌شوند.


این مسئول عنوان کرد: بدیهی است مسوولیت عواقب ناشی از خطرات احتمالی جانی و مالی بر عهده مالک یا مالکین خواهد بود.


مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: تاکنون چندین گود رها شده و نمیه کاره در سطح این منطقه شناسایی شده و مراحل قانونی رفع خطر و پرکردن آن‌ها طی شده است که در این خصوص تعدادی ازگودها رفع خطر انجام شده است.  

منتشر شده در تاریخ ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۳
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =