3

مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج گفت :عملیات لایروبی و پاکسازی نهار سیاه جوی در اوج فصل گرما به منظور دفع پساب‌ها، جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع و به منظور جلوگیری از بروز آب گرفتگی درحال انجام می‌باشد.

حمید صفدری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: همزمان با شروع فصل تابستان و انباشت کمی از فاضلاب و لجن در جوی‌های سطح منطقه و نهر سیاه جوی، بوی نامطبوع در این محدوده ایجاد شده و این بسیار ناراحت‌کننده و مغایر با مسئله زیست محیطی است.  


لطفی در این راستا افزود: کارگران و تیم رفت وروب تحت حوزه معاونت خدمات شهری بطور مستمر نسبت به لایروبی و شستشوی انهار و جوی‌های سطح منطقه و بویژه نهر سیاه جوی اقدام می‌نمایند تا از انتشار و آلودگی بوی نامطبوع جلوگیری بعمل آید.


وی با اشاره به بازدید مستمراز کانال‌ها، منهول‌ها و جوی‌های منطقه افزود: عدم رسیدگی به موقع نسبت به لایروبی نهرها می‌تواند باعث افزایش خسارات ناشی از وقوع احتمالی سیلاب در زمان بارش‌ها شود.


این مسئول در پایان گفت: متاسفانه در اکثر لایروبی‌های انجام گرفته شاهد خروج زباله‌های شهری و ظروف یکبار مصرف از کانال‌ها هستیم که این امر نیازمند مشارکت بیش از پیش شهروندان است تا با اجتناب از ریختن زباله در کانال‌ها و انهار از وقوع آبگرفتگی به هنگام بارش‌ها جلوگیری شود.

منتشر شده در  تاریخ ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =