• ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
  • کد خبر: 86753
8

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج از آغاز عملیات عمرانی پارک هنر، در دو بخش غربی و شرقی ضلع شمالی مهستان در این منطقه خبر داد.

غلامرضا رضوانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر اظهار کرد: احداث این پارک که درفضایی بالغ بر پنج هزار متر مربع احداث می‌شود، به منظور ایجاد فضاهای خاص هنری با مشارکت دانشجویان و اساتید دانشگاهی کلید خورده است.  


رضوانی در خصوص جزئیات این پروژه بیان کرد: در فاز اول احداث این پروژه، تمرکز بر ایجاد زیرساخت‌های اساسی و جدول‌گذاری خواهد بود. این مرحله شامل آماده‌سازی زمین، نصب جدول‌ها و آماده‌سازی بستر مناسب برای مراحل بعدی همچنین، فضاهایی برای فعالیت‌های هنری و فرهنگی طراحی شده است که در فازهای بعدی به طور کامل اجرا خواهند شد.


وی هدف اصلی از نام‌گذاری این پارک به عنوان "پارک هنر" را ایجاد محیطی پویا و الهام‌بخش برای دانشجویان و جوانانی  که دارای ایده‌های هنری نوآورانه هستند، بیان کرد.


رضوانی تأکید کرد:  این پارک می‌تواند به عنوان یک بستر مناسب برای انجام پروژه‌های هنری در قالب‌های مختلف، از جمله هنرهای تجسمی، نمایشی و موسیقی، مورد استفاده قرار گیرد.


وی گفت: پارک هنر نه تنها به عنوان یک فضای سبز و تفریحی بلکه به عنوان یک مرکز علمی و فرهنگی نیز طراحی شده است که شامل بخش‌هایی مانند آمفی‌تئاتر روباز، گالری‌های هنری، کارگاه‌های آموزشی و فضاهای نمایشگاهی خواهد بود که با هدف فراهم کردن فرصت‌های آموزشی و تبادل دانش برای علاقه‌مندان به هنر و فرهنگ است.


مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج در پایان اظهار امیدواری کرد: با تکمیل این پروژه، پارک هنر به یکی از نمادهای قوی و پایدار فرهنگی و هنری شهر کرج تبدیل شود و به رشد و توسعه فرهنگی و هنری این منطقه کمک کند.  

منتشر شده در تاریخ ۱۳ مرداد  ماه ۱۴۰۳
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =