• ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
  • کد خبر: 86759
تاکسیرانی

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج از اعطای تسهیلات بدون کارمزد به رانندگان تاکسی‌های فرسوده کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ محسن ‌امیدوارحسینی در آیین رونمایی از ۴۲ دستگاه تاکسی که قبل ازظهرروز شنبه ۱۳ مرداد ماه برگزار شد، اظهار کرد: با اجرای طرح نوسازی تاکسی های فرسوده، ۳۰۰ دستگاه تاکسی جدید وارد ناوگان تاکسیرانی کرج می‌شود.

امیدواربا اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مهم مجموعه مدیریت شهری موضوع آلودگی هوا است، اظهار کرد: خودروهای فرسوده نقش مهمی در آلودگی هوای شهر کرج دارند که در این بین تاکسی‌های فرسوده سهم قابل توجهی به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سازمان، برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی، قراردادی دو جانبه با صندوق کارآفرینی‌امید استان البرز با هدف اعطای تسهیلات به تاکسی‌های فرسوده منعقد کرده است، افزود: در مرحله اول اجرای این تفاهم نامه ۹۳ فقره وام ۲۰۰ میلیون تومانی با کارمزد چهاردرصد به متقاضیان پرداخت شد و ۲۰۷ فقره وام ۲۵۰ میلیون تومانی در مرحله پرداخت به تاکسی‌داران است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به اینکه در حال حاضر از ۳۰۰ خودرو ۴۲ دستگاه تاکسی سورن پلاس دوگانه سوز به ناوگان تاکسیرانی شهر تزریق شده است، افزود: در تلاش هستیم تا پایان آذرماه مابقی تاکسی‌ها نیز رونمایی و در اختیار رانندگان قرار گیرد که البته این موضوع به عملکرد شرکت خودرو ساز بستگی دارد تا به موقع خودروها را تحویل دهد.

امیدوار در ادامه صحبت‌های خود بیان کرد: شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور با اعطای سود تسهیلات ناوگان تاکسی های فرسوده، میزان کارمزد تسهیلات برای تاکسی داران را به صفر تقلیل داده است.

وی در پایان نوید را به خریداران خودرو در این طرح داد که با موافقت شهردار کرج پرداخت پنج قسط این عزیزان توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج پرداخت خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =