حاجی قاسمی

 دبیر شورای اسلامی شهر کرج گفت: برای آخرین بار جهت اصلاح رویه های غلط در حوزه منابع انسانی تذکر می دهم و پس از آن از سایر ابزارهای قانونی جهت احقاق حق پرسنل استفاده خواهم کرد.

 به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، مجتبی حاجی قاسمی در نطق پیش از دستور یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهارداشت: پیرو نطق ها و تذکرات قبلی در موضوعات سرمایه انسانی خصوصا نطق جلسه گذشته متاسفانه اقدامات اولیه ای مانند تعریف صحیح شیفت ها، تخصیص شیفت ها، پرداخت حقوق و مزایای کارکنان بر مبنای کارکرد واقعی، درج اطلاعات صحیح در پرونده های پرسنلی و به روز رسانی آنها و ... انجام نشده است.

 دبیر شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: خطاهای موجود در سامانه های پرسنلی مجموعه مدیریت شهری به صورت موردی نیز نیست و به صورت پر تعداد و سیستمی دارای خطاست.

حاجی قاسمی یادآور شد: متاسفانه اداره کل سرمایه انسانی به عنوان مسئول این بخش در شهرداری کرج با چند اداره در ستاد، مناطق و سازمان ها و بیش از ۲۰۰ نفر نیروی انسانی به جای حل مشکلات اقدام به فرافکنی و ارجاع کاهش حقوق و مزایای پرسنل و خطاهای صورت گرفته به سازمان فاوا و اعضای شورا می کند.  

وی بیان کرد: برای آخرین بار جهت اصلاح رویه های غلط در حوزه منابع انسانی تذکر می دهم و پس از آن از سایر ابزارهای قانونی جهت احقاق حق پرسنل استفاده خواهم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =