1

مدیر منطقه ۱ شهرداری کرج از اجرای روزانه ۸ تن آسفالت در معابر توسط اکیپ سیار مرمت و لکه‌گیری آسفالت در این منطقه خبر داد.

علی ذبیحی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به حجم گسترده فعالیت‌های معاونت عمران و ترافیک این منطقه اظهار داشت: با توجه به ضرورت ترمیم آسفالت معابر به قید فوریت و حجم بالای پروژه‌های عمرانی، تیمی متشکل از ماشین آلات، تجهیزات و نیروی انسانی جهت لکه‌گیری و مرمت آسفالت معابر به صورت سیار و مستقل از سایر فعالیت‌های این معاونت تشکیل شد تا نسبت به مرتفع نمودن آن به صورت فوری اقدام کنند.

ذبیحی در ادامه افزود: روزانه ۸ تن آسفالت در معابر نیازمند لکه‌گیری آسفالت توسط اکیپ سیار مرمت و لکه‌گیری آسفالت منطقه انجام می‌شود.  


این مسئول با اشاره به اینکه اجرای عملیات لکه‌گیری، ترمیم آسفالت در معابر سطح منطقه به صورت ویژه و مستمر در دستور کار قرار دارد، افزود: به منظور افزایش رفاه شهروندان و تسهیل در تردد وسایل نقلیه، حذف ناهمواری‌ها و مرمت معابر با جدیت بیشتری تا پایان سال با لکه‌گیری و آسفالت انجام می‌شود.


وی بیان کرد: شهروندان با مشاهده مشکلات مربوطه می‌توانند از طریق سامانه مردمی ۱۳۷ اطلاع رسانی نمایند تا در اسرع وقت نسبت به مرتفع نمودن آن اقدام شود.

منتشر شده در تاریخ ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =