حاجی قاسمی

دبیر اول و رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر سرعت و حفظ کیفیت پروژه ها گفت: وحدت فرماندهی در اجرا و تکمیل پروژه ها لحاظ و بدون از دست دادن حتی یک روز از مراحل گلوگاهی پروژه ها عبور کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرستان کرج؛ مجتبی حاجی قاسمی در نطق پیش از دستور یکصد و هفتاد و ششمین جلسه رسمی شورای شهر اظهارداشت: تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر کرج ۳۶۳ روز و تا ایام شروع سال تحصیلی جدید ۴۶ روز باقی مانده است و لذا زمان بندی دقیق اجرای پروژه های عمرانی خصوصاً تقاطعات غیرهم‌سطح موذن، فلکه اول و جمهوری از اهمیت بالایی برخوردار است.  

دبیر اول و رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با توجه به مدت زمان اندک تا پایان دوره ششم مدیریت شهری بر لزوم رعایت زمان‌بندی مناسب از ابتدا تا انتهای پروژه افزود: مشاهده می شود که در تصمیم‌گیری‌های کلیدی پروژه مانند انحرافات ترافیکی ناهماهنگی بین بخش‌های مختلف شهرداری کرج وجود دارد لذا ضرورت دارد وحدت فرماندهی دراین پروژه ها لحاظ گردد و بدون از دست دادن حتی یک روز از مراحل گلوگاهی پروژه ها عبور کنیم و در ابتدای مهر برای شهروندان مشکلات مضاعف ایجاد نکنیم.

حاجی قاسمی بیان کرد:شورای دوره ششم از ابتدای دوره برنامه‌های جامع و منسجمی را برای توسعه همه جانبه این کلانشهر در دستور کار قرار داشت که نتایج بسیار مطلوبی را به همراه داشته است.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: با توجه به محدودیت فصل کاری مدیریت شهری مکلف است تا با حفظ کیفیت پروژه‌ها را هرچه سریع‌تر به بهره برداری برساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =