10

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: در اقدامی مهم برای بهبود وضعیت ترافیکی و افزایش فضای سبز در شهر کرج، شهرداری منطقه ۱۰ موفق به آزادسازی زمینی به مساحت ۱۱ هزار و ۵۴۰ متر مربع در خط ۲ حصار مجاور رودخانه کرج شد.

رامین بیرجانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز با اعلام این خبر اظهار کرد:  این زمین که پیش از این به صورت غیرقانونی در اختیار افراد دیگری بود، با مجوز قانونی تملک  و برای احداث پارکینگ عمومی اختصاص یافته است.

بیرجانی بیان کرد: این زمین که به صورت غیرمجاز در قالب چهار پلاک ثبتی تصرف شده بود، با پیگیری‌های قانونی شهرداری و همکاری دستگاه قضایی آزادسازی شد.

بیرجانی در این باره گفت: این تملک غیرمجاز با توجه به موقعیت زمین و نیاز به منطقه به فضای پارکینگ، در اولویت‌های شهرداری قرار گرفت و پس از طی مراحل قانونی و با حکم قضایی، موفق به آزادسازی این زمین شدیم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج با اشاره به اینکه شهرداری کرج قصد دارد  با هدف بهبود وضعیت ترافیکی و افزایش رفاه محیطی، در این زمین اقدام به احداث پارکینگ عمومی کند، افزود:  این پارکینگ علاوه بر رفع مشکل پارک خوردوها در محدوده پارکرود، به عنوان یک فضای سبز نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی بهبود وضعیت ترافیکی همچنین مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در جهت حفظ حقوق شهروندان را از مزایای اجرای  این پروژه برشمرد.

منشر شده در تاریخ ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =