علی خدابنده لو

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج گفت: شهرداری کرج با هدف افزایش درآمدهای پایدار و بهبود وضعیت مالی، اقدام به واگذاری وصول مطالبات معوق به کارگزار درآمدی کرده است.

علی خدابنده لو در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: شهرداری کرج اقدام به واگذاری وصول مطالبات در حوزه‌های نوسازی، خدمات و صنفی به کارگزار درآمدی کرده است. 


خدابنده لو عنوان کرد: با انعقاد قرارداد با یک کارگزار درآمدی در پنج منطقه از مناطق ۱۰ گانه شهرداری کرج، انتظار می‌رود که فرآیند وصول مطالبات تسهیل شده و درآمدهای شهرداری افزایش یابد. این اقدام در پی موفقیت‌های کسب شده در مناطق ۸، ۶ و ۷ در سال گذشته صورت گرفته است.


این مسئول عنوان کرد: اولین بار در سال ۱۴۰۱ از کارگزار درآمدی در وصول مطالبات معوق نوسازی و بهای خدمات در شهرداری منطقه ۸ و بعد از آن در مناطق ۶ و ۷ استفاده شد و با توجه به نتایج مثبت حاصله در وصول مطالبات معوق نوسازی و بهای خدمات مقرر شد تا از این ظرفیت در دیگر مناطق مجموعه مدیریت شهری و حوزه‌های درآمدی دیگر نیز استفاده شود.


خدابنده لو بیان کرد: بر این اساس با بهره‌مندی از تجربیات کسب شده در این مرحله و با اضافه شدن معوقات اصناف در پنج منطقه شهرداری کرج، مناطق ۲، ۶، ۷، ۹ و ۱۰ در حوزه‌های وصول مطالبات معوق نوسازی و بهای خدمات به علاوه مطالبات معوق صنفی پس از طی مراحل قانونی به کارگزار وصول مطالبات معوق واگذار شده است.


وی خاطر نشان کرد: شهرداری کرج با هدف بهبود خدمات‌رسانی و توسعه شهر، از شهروندان درخواست می‌کند نسبت به پرداخت بدهی‌های معوق خود اقدام کنند. در این راستا، شهرداری با واگذاری وصول مطالبات به کارگذار درآمدی، به دنبال تسریع در این فرآیند است. شهروندان می‌توانند با مراجعه به شهرداری مناطق مربوطه یا تماس با کارگزار درآمدی، نسبت به پرداخت بدهی‌های خود اقدام کنند.

منتشر شده در تاریخ ۱ شهریور ماه ۱۴۰۳
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =