مهاجری

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت توجه به توسعه زیرساخت‌های امن شهری در حوزه حمل و نقل ترافیک، گفت: ضمن افزایش تعداد پل های مکانیزه عابر پیاده که یکی از نیازهای شهر برای تردد هوایی عابران در نقاط حادثه خیز شهر به شمار می‌رود، ضروری است تا به حفظ و نگهداری این پل ها نیز توجه شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ حسین مهاجری در یکصدو هفتادو نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر با اشاره به لایحه تعمیر و تجهیز پل های عابر پیاده با بیان اینکه پل های عابر پیاده برای ارتقای امنیت شهروندان و عبور بدون دغدغه آنان از عرض مسیرهای پر ترافیک در سطح شهر جانمایی می‌شوند، اظهار  کرد: گاهی پل های مکانیزه خاموش است و شهروندان از این موضوع گله مند هستند.

مهاجری اضافه کرد: با توجه به اینکه دغدغه مدیریت شهری، رفع دغدغه شهروندان است، ضرورت دارد تا این موضوع به سرعت پیگیری و رفع شود.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه به دلیل تحریم ها امکان تامین برخی از قطعات آسانسورها و پله برقی‌ها وجود ندارد، یادآور شد: مردم باید مدیریت شهری را در حفظ و نگهداری اموال عمومی به خصوص نگهداری پل‌های مکانیزه یاری کنند چرا که سالانه مبالغ زیادی برای جبران این آسیب‌ها هزینه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =