5

پس از پیگیری‌های مستمر و دستور مستقیم شهردار کرج، طرح پاکسازی و ساماندهی کامل خیابان امامزاده محمد (ع) با موفقیت به پایان رسید.

حسین کمالی دهقان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با بیان اینکه سد معبر و بساط گستری به مدت طولانی خیابان امامزاده محمد (ع) را مخدوش کرده بود، افزود: "با همکاری نیروی انتظامی و تلاش بی‌وقفه عوامل خدمات شهری، موفق شدیم این معضل را ریشه‌یابی و رفع کنیم.  

کمالی دهقان عنوان کرد: معاونت خدمات شهری منطقه باتوجه به بررسی و اولویت بندی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به صورت مستمر طرح جمع آوری و رفع سد معبر را در بیشتر معابر پرتردد مانند المهدی و خیابان امام زاده محمد (س) به دلیل تشرف زائرین بارگاه مقدس امام زاده محمد و سکینه خاتون (س) اجرایی می‌کند.

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: خدمات شهری منطقه  بانصب بنرهای متعدد واطلاع رسانی‌های مختلف دراین خصوص و برخورد قانونی درصدد است تا نسبت به رفع سد معبر وجمع آوری کامل آن اقدام کند.  

وی در ادامه از ساکنین و شهروندان برای کم کردن حجم ترافیک به دلیل وجود دست فروشان خواست، همشهریان خریدها و تهیه مایحتاج خود را از فروشگاه‌های معتبر و مجوزدار تهیه کنند و از این طریق شهرداری را در جمع آوری سد معبرو مقابله با دستفروشان یاری کنند.

این مسئول درخاتمه افزود: همچنین در این طرح نسبت به جمع آوری کیوسک تنقلات واقع در شمال ورودی آستان مقدس امامزاده محمد (س) اقدام شده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =