قاسم پور

سخنگوی شورای شهر کرج تاکید کرد: برخورد با کرامت با اصحاب رسانه به ویژه همکارانی که به عنوان خبرنگار در شهر مشغول به کار و فعالیت می‌باشند، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.  

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ علی قاسم پور در نطق پیش از دستور یکصدو هشتادومین جلسه رسمی شورای شهر کرج  اظهار کرد: منتقد را خفه نمی‌کنند بلکه صدایش را می‌شنوند و اگر اصلاح لازم بود انجام می‌دهند. حتی اگر مسائل به قصد تخریب هم مطرح شده باشد باید از طریق مراجع مربوطه و جایگاه مخصوص آن مورد رسیدگی قرار گیرد.  

وی با اشاره به جابجایی و اخذ تعهد از خبرنگاران شاغل در مجموعه مدیریت شهری که در روزهای اخیر اتفاق افتاده است، بیان کرد: تعدادی از همکاران رسانه‌ای ما در مجموعه مشغول به کار هستند که در روزهای اخیر برخوردهای نامناسبی با آنها انجام گرفته است.  

قاسم پور اذعان کرد: این فرصت مناسبی است تا از این افسران اطلاع رسانی برای ارائه عملکرد شورا به شهروندان به ویژه در  سال پایانی بهره ببریم.  

وی با تصریح بر اینکه تخریب، تبعید و تهدید خبرنگاران و کنشگران اجتماعی توجیه پذیر نیست، خاطرنشان کرد: شورای ششم در مقایسه با ادوار شوراها نه تنها عملکردی شایسته داشته بلکه در مواردی پیشرو بوده است.  

سخنگوی شورای شهر کرج بیان کرد: همه این موضوعات نیازمند اطلاع‌رسانی به شهروندان است که در این زمینه خبرنگاران و اصحاب رسانه بسیار کمک کننده و یاری دهنده خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =