محمد رضا آژیر - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: با افتتاح پروژه اتصال بزرگراه شهید ناصر بخت به شهرک گلدشت و بهشت سکینه، گره ترافیکی یکی از پرتردترین مناطق غرب کرج باز شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ محمدرضا آژیر در مراسم بهره برداری از پروژه اتصال بزرگراه شهید ناصر بخت به شهرک مسکونی گلدشت و بهشت سکینه (س) کرج عصر چهارشنبه با حضور مدیران شهری برگزار شد؛ اظهار کرد: با افتتاح این پروژه به طول حدود ۵۰۰ متر، بخش قابل توجه ای از مشکلات ترافیکی حصارک کرج مرتفع شده و مردم می‌توانند از تردد روان‌تری برخوردار شوند.   

وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال اجرا شد و علاوه بر روان‌سازی ترافیک، به کاهش حوادث رانندگی در این زمینه کمک شایانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر پروژه اتصال بلوار شهید ناصربخت، چندین پروژه دیگر نیز در این مراسم افتتاح شد که از جمله آن‌ها می‌توان به بوستان تفریحی خطی حاشیه شهید رجایی به مساحت ۵۰۰ متر مربع، تفرجگاه جنگلی محله جوادآباد و معبر اتصال خیابان ۲۲ بهمن به بلوار شهید ناصربخت اشاره کرد. این پروژه‌ها با هدف افزایش فضای سبز، ایجاد محیط‌های تفریحی و بهبود دسترسی‌های محلی اجرا شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =