چرخ دستی

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به ممنوعیت جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله توسط چرخ دستی‌ها، گفت: به‌صورت مستمر و روزانه چرخ دستی‌های غیرمجاز از سطح شهر کرج جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا قربانی با اشاره به اینکه وجود چرخ دستی‌های جمع‌آوری غیر مجاز پسماند خشک در سطح شهر موجب ایجاد فضای نا امن در سطح شهر می‌شود، اظهار کرد: چرخ دستی‌های غیر مجاز با مشارکت معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج به‌صورت مستمر و روزانه از سطح شهر جمع‌آوری می‌شوند.


وی افزود: با هدف جلوگیری از ایجاد آلودگی و نیز حفظ محیط زیست شهری، به منظور مدیریت صحیح جمع‌آوری پسماندهای خشک، جمع‌آوری مستمر چرخ‌های دستی در اولویت اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج قرار گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج بیان داشت: آلودگی بصری شهری و محیط زندگی شهروندان از دیگر تبعات فعالیت غیرمجاز این عوامل است.

قربانی گفت: فعالیت عوامل غیر مجاز و تفکیک مواد بازیافتی از پسماندهای شهری، موجب پراکنش پسماندها درسطح خیابان‌ها، کوچه‌ها، جوی‌های آب و در مجموع معابر اصلی شهری شده که این موضوع باعث زحمات فراوان به پاکبانان فعال و در نهایت تحمیل هزینه‌های سنگین بر مدیریت شهری می‌شود.


وی با اشاره به اینکه چرخ دستی‌های سطح خیابان به صورت یکپارچه جمع‌آوری شدند، افزود: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده چرخ دستی در سطح کلانشهر کرج موضوع را از طریق راه‌های ارتباطی به سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، اعم از سامانه ۱۳۷و شماره تماس ۳۲۸۰۱۰۸۲-۰۲۶ گزارش کنند.


منتشر شده در تاریخ ۲۴ شهریورماه۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =