1

با هدف بهبود سیستم حمل و نقل عمومی و کاهش مشکلات ترافیکی، هیئتی از مدیران شهرداری کرج از سازمان اتوبوسرانی مشهد بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ در راستای ارتقای کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی و کاهش بار ترافیکی، هیئتی از مدیران شهرداری به مشهد سفر کردند. در این سفر کاری، طرفین بر تبادل تجربیات و الگوبرداری از مدل‌های موفق حمل و نقل و حمل و نقل مشهد تاکید می‌کنند.

در این این بازدید فرزین فرشاد، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج و محسن امیدوار، رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج از سازمان اتوبوسرانی مشهد بازدید کرده وبا مدیران این سازمان دیدار و گفتگو کردند.

 گفتنی است در این دیدار، طرفین به تبادل تجربیات و انتقال دانش در حوزه حمل و نقل عمومی پرداختند و مقرر شد، کرج از تجربیات موفق مشهد در زمینه بهره‌برداری از موتورهای سواری، مدیریت ناوگان و همچنین اجرای طرح‌های کاهش آلودگی هوا بهره مند شود.

محسن شریعتی، رئیس سازمان اتوبوسرانی مشهد، همچنین ضمن خوشامدگویی به هیئت کرجی، بر آمادگی این سازمان برای همکاری و انتقال تجربیات به سایر شهرها تاکید کرد و گفت: شهر مشهد پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه حمل و نقل عمومی کرده  و آماده‌ایم تا این تجربیات را با سایر شهرهای کشور به اشتراک بگذاریم.

منتشر شده در تاریخ ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =