علیرضا رحیمی

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری خواستار کار جمعی در شورا شد و گفت: بهتر است در سال پایانی شورا ششم به دنبال برافراشته شدن پرچم های نیمه برافراشته و پروژه های نیمه تمام که در سطح شهر در حال اجراست باشیم.

علیرضا رحیمی رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج با خبرنگار پایگاه خبری و اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص اظهار نظر برخی از اعضای محترم شورا و حواشی ایجاد شده گفت: اعضای محترم شورا به جای پرداختن به حواشی و نقطه نظرات شخصی خود در جهت کار شورایی و احترام به افکار جمعی حرکت کنند.  

علیرضا رحیمی محمودابادی نظرات شخصی افراد را ملاک در تصمیمات شورا نادرست دانست و اظهار داشت: بروز اختلافات و اختلاف سلیقه‌ها و همچنین بزرگ نمایی آن جز حاشیه و کاهش سرعت خدمات رسانی به شهروندان محترم چیز دیگری حاصل نخواهد شد.

عضو شورا با بیان اینکه این نکته را بصورت متعدد به همکاران خود یادآور شده است، بیان داشت: متاسفانه برخی همچنان به این موضوعات دامن می‌زنند و برای بُلد شدن و پوشش نواقص عملکرد سه سال گذشته خود این کارها را انجام می‌دهند.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری خواستار کار جمعی در شورا شد و گفت: بهتر است در سال پایانی شورا ششم به دنبال برافراشته شدن پرچم های نیمه برافراشته و پروژه های نیمه تمام که در سطح شهر در حال اجراست باشیم تا بتوانیم با زحماتی که همه اعضای محترم می‌کشند در این دوره کارنامه قابل قبولی را ارائه کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =