مهرداد یزدانیار- ایثارگر

در اقدامی ارزشمند، پادکست تاریخ شفاهی دفاع مقدس شهرداری کرج در گفتگو با سه نفر از جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، آقایان مهرداد یزدانیار، عبدالله شجاعی و رضا کوشکی، به روایت خاطرات پرشور و حماسه‌آفرین این دوران پرداخته است. این پادکست، فرصتی است تا نسل جوان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام بیشتر آشنا شده و قدردان این عزیزان باشند.

در پادکست های تولید شده تاریخ شفاهی دفاع مقدس شهرداری کرج، جانبازان و ایثارگران سرافراز کرجی آقایان مهرداد یزدانیار، عبدالله شجاعی و رضا کوشکی، با صدایی گرم و صمیمی از روزهای پر التهاب جنگ تحمیلی و خاطرات شیرین و تلخ خود می‌گویند.


آن‌ها با زبانی ساده و روان، از رشادت‌های همرزمان خود، لحظات سخت و پر استرس نبرد وامید و ایمانی که در دل داشتند، سخن می‌گویند.

شنیدن صدای این عزیزان، که با وجود گذشت سال‌ها از جنگ، همچنان با همان شور و اشتیاق از آن دوران یاد می‌کنند، برای هر ایرانی وطن‌دوست، مایه افتخار و انگیزه است.


پادکست تاریخ شفاهی دفاع مقدس شهرداری کرج، با روایت این خاطرات ارزشمند، گامی مهم در جهت حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده برداشته است.

برای شنیدن پادکست تاریخ شفاهی دفاع مقدس شهرداری کرج لینک‌های زیر را کلیک کنید.



پادکست قسمت اول گفتگو با آقای مهرداد یزدانیار


پادکست قسمت دوم گفتگو با آقای مهرداد یزدانیار


پادکست گفتگو با آقای عبدالله شجاعی


پادکست قسمت اول گفتگو با آقای رضا کوشکی
 


منتشر شده در تاریخ ۱ مهرماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =