معدن

رئیس شورای اسلامی شهر کرج درپی حادثه دلخراش معدن زغال سنگ طبس، مسعود محمدی رئیس شورای اسلامی شهر کرج جان باختن تنی چند از کارگران مظلوم این معدن را به خانواده‌های ایشان، شهروندان و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، مسعود محمدی اذعان کرد: اینکه هر ازگاهی شاهد وقوع حوادثی از این دست می‌باشیم که دل‌هایمان را داغدار و روح و روانمان را نگران عزیزانمان در محیط‌های کاری و به ویژه کارگری-صنعتی وکارگاههای عمرانی میکند، لزوم بازنگری و اندیشیدن تمهیدات بیشتر در حوزه امنیت کارگاهی را بیش از پیش برایمان گوشزد مینماید تا در آینده کمتر شاهد وقوع چنین حوادت تلخی در سطح جامعه باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر کرج ضمن اعلام همدردی مجدد با بازماندگان درگذشتگان، از شهروندان کرجی خواست برای نجات محبوسان این حادثه تالم بار و شفای مجروحان آن، دست به دعا و طلب رحمت از درگاه پروردگار بردارند.

علی قاسم‌پور سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج هم با تسلیت این حادثه و ضایعه جان باختن جمعی از معدنکاران معدن زغال سنگ طبس، این قشر را نماد فداکاری و مظلومیت برشمرد و تاکید کرد:ایشان با تمام نقش ارزنده و بی‌بدیلی که در شکوفایی صنعت و اقتصاد کشور ایفا کرده و میکنند و سهم مهمی که در این عرصه دارند، نه خود و نه خانواده‌هایشان سزاوار این چنین سرنوشت و مصیبت کابوس‌واری نباید باشد.

وی با اشاره به این حادثه و اعلان همدردی با بازماندگان و جامعه کارگری کشور و ملت ایران، یادآور شد: حالا که دست سرنوشت یک بار دیگر ما را در سوگ جمعی از هموطنان و عزیزانمان نشانده است باید به یاد بیاوریم که وقوع این دست حوادث تلخ اولین بار و آخرین بار نخواهد بود و همچنین محدود به حرفه معدنچیان عزیز نیز نبوده و نیست و بارها در همین شهر کرج همکاران به ویژه پاکبانان شریف در راه خدمت به شهروندان و شهر، دچار حوادث تلخ و جبران ناپذیر شده‌اند که گاهاً با کمی تمهیدات و رعایت اصول ایمنی می‌توانستیم شاهد این دست مصائب برای خانواده‌ها و عزیزانمان نباشیم.

قاسم پور یادآور شد:هیچ چیز ارزشمند تر از جان و سلامت انسان‌ها نیست و هر فرد در جایگاه هر مدیریتی و به ویژه مدیریت شهری می‌باید در تمام سطوح واشکال، استانداردهای امنیت شغلی و زیست شهری را برای کارکنان و شهروندان خود ارتقاء داده و افزایش دهند.

گفتنی است در زمان تنظیم این خبر، تعداد جانباختگان این حادثه از مرز ۳۱ نفر عبور کرده و متاسفانه امکان افزایش این آمار بسیار زیاد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =