جشن پاییزی

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، با بیان اینکه برگزاری جشنواره های مختلف می تواند به ارتقاء شادی و نشاط در جامعه شهری کمک کند گفت: ظرفیت های قابل توجهی از اماکن گردشگری کرج مانند پارک ملی ایران کوچک، دهکده تفریحی گردشگری باغستان، باغ گلها و سایر بوستان های شاخص شهر کرج محیط مناسبی برای برگزاری جشنواره های فرهنگی است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز  علیرضا عاقلی با بیان اینکه برگزاری جشنواره های مختلف می تواند به ارتقاء شادی و نشاط در جامعه  شهری کمک کند گفت: ظرفیت های قابل توجهی از اماکن گردشگری کرج مانند پارک ملی ایران کوچک، دهکده تفریحی گردشگری باغستان، باغ گلها و سایر بوستان های شاخص شهر کرج محیط مناسبی برای برگزاری جشنواره های فرهنگی است.  


علیرضا عاقلی اظهار داشت: نشاط، شادابی و زنده بودن محیط شهری نباید در هیچ شرایطی مورد غفلت قرار گیرد و باید با اجرای جشنواره هایی نشاط‌ انگیز، جامعه را به سمت پویایی سوق داد.
این مسئول تصریح کرد: بدون شک توسعه زیرساخت‌ها و تأسیسات گردشگری شهر کرج نقش به سزایی در رونق صنعت گردشگری، بهبود وضعیت اقتصادی شهر کرج و افزایش تعداد گردشگران خواهد داشت.


عاقلی با بیان اینکه پارک ملی ایران کوچک با هنر معماری ایرانی اسلامی هم اکنون  میزبانی از شهروندان  با گویش ها و فرهنگ ها و قومیت های متنوع را با برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری دنبال می کند افزود: در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳ نمایش آئین‌های رمضانی اقوام، برگزاری ورکشاپ هنری محرم۱۴۰۳، تصویربرداری از نماهنگ حلقه وصل و مراسم بزرگداشت روز ملی شعر و ادب فارسی با  استقبال شهروندان و گروه های هنری مواجه بوده است.


رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از ادامه برگزاری برنامه های فرهنگی خبر و توضیح داد: بزرگداشت یادروز حافظ شیرازی در مهر ماه، «عزیز و نگار» و روایت‌های شفاهی یک عاشقانه ایرانی که  از ۵۰۰ سال پیشتر در شب‌های قصه‌گویی روستاییان بازگو می‌شده و مسابقه نقاشی روستا و عشایر و جشنواره شب چله و انار در آبان ماه از جشنواره های برنامه ریزی شده پاییز شهر کرج در پارک ملی ایران کوچک می باشد.

منتشرشده در ۳ مهر ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =