• ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷
  • کد خبر: 87053
ایزدیار

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: راه شهدای دفاع مقدس و همه شهدایی که در راه صیانت ازانقلاب اسلامی شهید شدند، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم، شهدای سلامت و امنیت ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، عمار ایزدیار یاد و خاطره رشادت ها و شجاعت های دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت و اظهارداشت: در ایام هشت سال دفاع مقدس جوانان دریادل این مرز و بوم با جانفشانی از کیان این سرزمین دفاع کردند و معادلات جهانی را بر هم زدند و تجربه گران سنگی را برای آیندگان بر جای گذاشتند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: امروز نیز کارگزاران نظام در عرصه های مختلف با تاثیر از الگوی مقاومت و ایثار آن عزیزان ایران قوی را می تواند برای جامعه امروز و فردای این سرزمین به ارمغان بیاورند.

ایزدیار بیان کرد: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: جهاد تبیین واجب است و یکی ازراه‌های زنده نگه‌داشتن جهاد تبیین، برگزاری یادواره‌ شهدا وحضور درمیدان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =