خدابنده لو - کراپ‌شده

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج، از وصول ۶۵ درصدی بودجه سال ۱۴۰۳ در نیمه اول سال خبر داد و اعلام کرد که با وجود افزایش ریالی نسبت به مدت مشابه سال گذشته تلاش مضاعف برای تحقق جذب حداکثری بودجه در نیمه دوم سال مورد تاکید است.

علی خدابنده لو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز: ضمن تشریح عملکرد مالی ۶ ماهه اول سال شهرداری کرج، از وصول ۶۵ درصد از بودجه پیش‌بینی شده به میزان حدود پنج هزارمیلیاردتومان خبرداد.

وی همچنین به برخی اقدامات انجام شده برای افزایش درآمدهای شهرداری اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی سامانه بارانه جهت مجوز تردد خودروهای باری  و مدیریت عواید حاصل از پایانه های سواری و عواید اجاره دکه های محوطه ترمینال و پایانه ها  در سازمان حمل و نقل و بار مسافر صورت گرفته است.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج همچنین افزایش درآمد از عوارض تفکیک از مبدا و خدمات به شهرهای همجوار در سازمان پسماند، در نظر گرفتن مشوق های پرداخت نقدی در حوزه صدور پروانه و بکارگیری کارگزار درآمدی جهت وصول معوقات نوسازی و اصناف در پنج منطقه را از جمله اقداماتی برشمرد که مورد توجه بوده و دارای افزایش درآمد در این حوزه ها بوده ایم.


خدابنده لو در ادامه به موضوع حق انتفاع از فضاهای شهری مانند حاشیه پیاده‌روها و فضاهای سبز حاشیه شهری و ساماندهی آنها با توجه به دستورالعمل صادره اشاره کرد و گفت: با وجود ابلاغ دستورالعمل‌های صادره ضمن توجه به ساماندهی و رفع سد معبر می بایست از این فضاها به صورت بهینه و درآمدزا استفاده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =