سومین جلسه شورای برنامه ریزی

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج گفت: تعادل درآمد و هزینه باید برقرار شود. نمی‌شود ۶۰ درصد درآمد داشته باشیم ولی ۱۴۰ درصد هزینه کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز علی سلطانی‌مقدم در جلسه شورای برنامه ریزی که صبح امروز سه‌شنبه در سالن جلسات شهرداری کرج برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: وضعیت درآمد در مناطق و سازمان‌ها طی شهریورماه مناسب نیست و با هزینه‌هایی که داریم همخوانی ندارد.

سلطانی مقدم بیان کرد: مهرماه امسال با توجه به هزینه‌های بسیار زیادی که پیش رو داریم ماهی سخت و دشوار برای ماست.

وی ادامه داد: در این ماه باید رقمی معادل یک هزار میلیارد تومان هزینه کنیم که شامل پرداخت ۵۰۰ میلیارد تومان بابت افزایش سرانه بانک شهر و ۵۰۰ میلیارد تومان بابت اوراق مشارکت قطار شهری می‌شود.

  

معاون شهردار کرج با اشاره به اینکه درآمدها و هزینه‌ها باید با یکدیگر همخوانی داشته باشند، یادآور شد: البته نسبت به دشواری کار در مناطق با توجه به وضعیت اقتصادی موجود و شرایط ساخت و ساز فعلی آگاه هستیم اما اینکه برخی مناطق ۲۵ یا ۳۰ درصد از درآمدهای خود را محقق کرده‌اند قابل پذیرش نیست و باید دست به دست هم داده و همت و تلاش خود را برای تحقق اهداف بودجه افزایش دهیم.

این مسئول تصریح کرد: نمی‌شود ۶۰ درصد کسب درآمد داشته باشیم اما ۱۴۰ درصد هزینه کنیم؛ این درآمدها و هزینه‌ها باید مدیریت شود چرا که هم اکنون شورای شهر نیز افزایش بودجه‌ای را از ما نمی‌پذیرد؛ از این رو همه مسئولان به ویژه در مناطق باید برای رسیدن به بودجه مورد نظر بسیج شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =