یساولی- آتش نشانی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در پیامی فرا رسیدن هفتم مهر ماه «روز ملی آتش نشانی و ایمنی» را به سرخ پوشان جان بر کف و حافظان جان و مال مردم تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمد یساولی با صدور پیامی فرارسیدن هفتم مهر ماه، «روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی» را به تمامی آتش‌نشانان فداکار و جان بر کف، فرماندهان عملیاتی و کارکنان خدوم این سازمان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«آتش نشانان با حماسه آفرینی‌های خود در نبرد با شعله‌های خانمان سوز، جوانه‌های‌امید را از بستر خاکسترها می‌رویانند. »

هفتم مهر ماه یادآور تلاش قهرمانانی است که بی‌ادعا جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا به دیگران زندگی دوباره ببخشند.

هفتم مهرماه روز تجلیل و پاسداشت از بزرگ مردانی است که با سرلوحه قرار دادن ایثار، شهامت و از جان گذشتگی در زندگی خود رسالت خطیر نجات جان همنوعان را برعهده گرفتند تا در میان شعله‌ها، چراغ‌امید را همواره در دل‌ها روشن نگه دارند. این روز، فرصت مغتنم و بهانه‌ای برای تقدیر از رشادت‌های ایثارگونه این غیور مردان و دلیرزنان بی‌ادعایی است که با اخلاص و احساس مسئولیت، گام در این مسیر سخت و طاقت‌فرسا می‌نهند و حماسه‌های بی‌بدیلی در راه خدمتگزاری می‌آفرینند.

اینجانب فرارسیدن هفتم مهر ماه، روز آتش‌نشانی و ایمنی را به تمام آتش نشانان تلاشگر به‌ویژه همکاران خود در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج تبریک عرض می‌کنم و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی آنها، سلامتی و توفیق روز افزونشان را از درگاه خداوند منان خواستارم.


محمد یساولی
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج


منتشر شده در تاریخ ۷ مهرماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =