ستاد اقامه نماز03.7.8

شهردار کرج با اشاره به اینکه نماز یکی از ارکان اصلی دین است به نوعی که حتی نماز را ستون دین دانسته اند، گفت: در همین راستا اقامه نماز در واقع اقامه دین است و انتظار می رود در برپایی این امر مهم بیش از پیش کوشا باشیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز مهرداد کیانی در جلسه ستاد اقامه نماز که در سالن شهدای شهرداری برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: نماز از برجسته ترین مظاهر دینی ماست.

وی افزود: مدیران سازمان ها و مناطق و معاونین آنان باید در امر برپایی نماز پیش قدم باشند به نحوی که باقی همکاران را نیز تشویق و دعوت به اقامه نماز جماعت در سازمان ها و مناطق خود کنند و در این زمینه باید تمام امکانات موجود را به کار برد و ارتقا هم داد.

شهردار کرج افزود: همین جا به مدیران سازمان ها و مناطق اختیار می دهم که برای باشکوه تر کردن نماز جماعت به شکیل کردن نمازخانه ها بپردازند و با تجلیل از نمازگزاران همکاران بیشتری را برای حضور در نماز جماعت تشویق کنند.

وی درپایان تاکید کرد: رونق پیدا کردن نماز هم در زندگی شخصی و هم در زندگی اجتماعی ما موجب خیر و برکت بیشتر می شود و ضروری است در ترویج فرهنگ برپایی نماز جماعت بیشتر کوشا باشیم.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =