اجتماع مردمی سید مقاومت

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: اجتماع مردمی و باشکوه "سید مقاومت" با حضور کم نظیر و پرشور و شعور شهروندان خوش غیرت کرج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ ‌امیر اشتری با اشاره به اجتماع با شکوه مردمی کرج، اظهار کرد: این مراسم بزرگ در محکومیت اقدامات خصمانه و تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی و شهادت سید حسن نصرالله فرمانده غیرتمند جبهه مقاومت و دبیرکل حزب الله و همچنین شهادت سردار رشید اسلام عباس نیلفروشان، در بولوار بلال شهر کرج برگزار شد.


وی افزود: رژیم صهیونیستی شاهد فریادهای خشم و خونخواهی مردم حماسه ساز شهر کرج بود که به طور قطع با انتشار ابعاد مختلف خبری آن می‌توان شاهد اثرات وضعی این مراسم و مشت محکم بر دهان دشمنان باشیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: از بخش‌های متنوع اجتماع بزرگ "سید مقاومت" می‌توان به شعرخوانی استاد حاج احمد بابایی از شاعران آیینی و بنام کشور، سخنرانی خطیب توانا حاج عظیم ابراهیم پور، مداحی و اجرای سرودهای انقلابی توسط کربلایی ابوذر روحی و اجرای شفیع شعله کار از مجریان توانمند صدا و سیما و همچنین برپایی مواکب پذیرایی مختلف اشاره کرد.

شایان ذکر است این مراسم باشکوه، به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج و همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز و دیگر دستگاه‌های استانی برگزار شد.

ایران کوچک در اجتماع بزرگ سید مقاومت خروشید

ایران کوچک در اجتماع بزرگ سید مقاومت خروشید

ایران کوچک در اجتماع بزرگ سید مقاومت خروشید

ایران کوچک در اجتماع بزرگ سید مقاومت خروشید


منتشر شده در تاریخ ۱۱ مهرماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =