علیرضا رحیمی

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت امنیت شهروندان در پارکها در شب، گفت: روشنایی بوستان‌های کرج در شأن یک کلانشهر نیست.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی محمود آبادی در صد و هشتاد و سومین جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج تأکید کرد: روشنایی بوستان‌ها و پارکها پس از احداث باید در اولویت باشد.

وی با اشاره به اینکه پارکها و بوستان های تاریک زمینه را برای بروز جرم و بزه فراهم کرده و موجب کاهش امنیت شهروندان می‌شود، افزود: ضرورت دارد تا روشنایی پارکها سریعا در دستور کار قرار گرفته و محقق شود.

نایب رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در ادامه صحبت های خود به حضور سگهای با صاحب در پارکها و بوستانها اشاره کرد و افزود: این حیوانات مهمانان ناخوانده ای هستند که باعث اذیت و آزار شهروندان می‌شود.

علیرضا رحیمی با یادآوری اینکه این موضوع در وظایف شهرداریها قرار ندارد، گفت: دستگاه قضا و نیروی انتظامی می‌توانند به عنوان دادگری به این موضوع ورود کنند.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج این موضوع را مساله ای مهم برشمرد که مطالبه جدی شهروندان است و تأکید کرد: باید پاسخی به آن داده و موضوع رفع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =