علی سلطانی مقدم

با هدف افزایش درآمدهای پایدار و تسریع در وصول مطالبات معوق نوسازی واصناف، جلسه هماهنگی برای اجرای کامل قرارداد کارگزاری وصول مطالبات معوق نوسازی و اصناف در ۵ منطقه  برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی سلطانی مقدم اظهار کرد: با توجه به اجرای قرارداد کارگزار وصول مطالبات معوق اصناف و نوسازی در مناطق ۲، ۶، ۷، ۹ و ۱۰ شهرداری کرج، جلسه ای به منظور هماهنگی کامل این مناطق جهت استفاده از این ساختار برگزار شد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج، در این جلسه به هماهنگی کامل بین این پنج منطقه و کارگزاران برای استفاده از این موضوع تاکید کرد.

وی همچنین بر لزوم بررسی دقیق و توجه به همه کدهای درآمدی، به ویژه درآمدهای پایدار نوسازی و اصناف، توسط همه همکاران به ویژه معاونت مالی و اقتصادی و مسئولین درآمد مناطق تاکید کرد.

گفتنی است، در این جلسه، پس از درخواست‌های کارگزار و نظرات همکاران، تصمیمات لازم در قالب صورت‌جلسه به همه شرکت‌کنندگان ارسال شد.

لازم به ذکر است جلسه فوق با حضورعلی خدابنده لو، مدیر کل تشخیص و وصول درآمد، مدیران کل امور مالی و ارتباطات و امور بین الملل، نمایندگان ادارات کل حراست و بازرسی، معاونین مالی و اقتصادی مناطق و مسئولین نوسازی و اصناف مناطق پنج گانه برگزار شده است.

وصول مطالبات معوق نوسازی و اصناف در ۵ منطقه شهرداری کرج بررسی شد

وصول مطالبات معوق نوسازی و اصناف در ۵ منطقه شهرداری کرج بررسی شد

منتشر شده در تاریخ ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =