خانواده پرجمعیت

فرمانده سازمان بسیج شهرداری کرج گفت: دورهمی خانواده های ۳ تا ۵ فرزند در کرج برای اولین بار با استقبال چشمگیر این خانواده ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سرهنگ پاسدار علی اکبر حشم فیروز اذعان کرد: دورهمی خانواده های ۳ تا ۵ فرزند برای اولین بار به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج و همکاری سازمان بسیج شهرداری در پارک بانوان شهید چمران برگزار شد.

فرمانده بسیج سازمان بسیج شهرداری کرج افزود: این برنامه که با هدف نمایش شور و نشاط خانواده های پرجمعیت، آشنا شدن خانواده ها با یکدیگر و ترغیب و تشویق دیگر خانواده ها به فرزند آوری برگزار شد با استقبال پرشور بیش از ۳۰۰ خانواده همراه شد.

سرهنگ پاسدار علی اکبر حشم فیروز گفت: یکی از ویژگی های مهم این دورهمی، زمینه سازی شادی و نشاط کودکان در کنار بزرگسالان بود تا بتوانند لحظات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده خود بگذرانند.

وی بیان کرد: این امر به منظور فرهنگ‌سازی در جامعه صورت گرفت تا مردم بدانند خانواده‌های با جمعیت زیاد زندگی شیرینی را تجربه می‌کنند و آن دسته از مشکلاتی که عامه مردم فکر می‌کنند با فرزندآوری به سراغشان بیاید کاملا غلط است و در واقعیت این چنین نیست.

فرمانده سازمان بسیج شهرداری کرج در پایان اشاره کرد در این مراسم اعضاء محترم شورای اسلامی شهر کرج نیز حضور داشتند.

منتشرشده در ۱۸ مهر ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =