آزمون استخدامی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون جذب آتش نشانی، به مدت یک هفته وقت دارند تا مدارک هویتی خود را به سازمان تحویل دهند.

روح الله کبیری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: پذیرفته‌شدگان آزمون جذب آتش‌نشان می‌بایست ظرف مدت یک هفته از تاریخ ۳۰ بهمن لغایت ۷ اسفند ۱۴۰۳، مدارک مورد نیاز را به امور اداری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج تحویل دهند.

وی با تأکید بر اهمیت رعایت مهلت تعیین‌شده، خاطرنشان کرد: عدم ارائه مدارک در زمان مقرر، به منزله انصراف از پذیرش تلقی خواهد شد.


مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده

۱. اصل و تصاویر تمام صفحات شناسنامه و تصویر صفحه اول شناسنامه افراد تحت تکفل


۲. اصل و تصویر کارت ملی


۳. اصل و تصویر دو طرف کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا معافیت


۴. اصل و تصویر مدرک تحصیلی اظهار شده در آزمون


۵. اصل و تصویر گواهینامه رانندگی مطابق آگهی آزمون


۶. تصویر کارنامه قبولی آزمون علمی


۷. پرینت سوابق بیمه پردازی


۸. اصل و تصویر مستندات مربوط به استفاده از سهمیه ایثارگران (معرفی‌نامه صادره از بنیاد شهید و امور ایثارگران)


۹. هشت قطعه عکس ۴×۳

اخبار مرتبط را اینجا بخوانید:

جذب آتش‌نشان در شهر کرج شروع شد


منتشر شده در تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =