• ۱۸ شهریور ۱۴۰۴ - ۱۲:۲۷
  • کد خبر: 88721
چپردار

برخی دانسته یا نادانسته اصرار دارند خدمات شورای اسلامی و مدیریت های ادوار به ویژه شورا و مدیریت شهری دوره ششم در ساخت ایستگاه،راه‌اندازی قطار شهری و تحقق اقدامات ماندگار مدیریت شهری را نادیده فرض نمایند که بی تردید این شیوه از خبر یا تحلیل از باب انصاف در طریق صواب نیست.

پایگاه خبری کرج امروز - برخی دیگر علاقه دارند مراسم راه اندازی با حضور مغتنم وزیر محترم کشور را بهره برداری تمام و کمال خط ۲ قطار شهری یا ادامه بلا نقص خط ۵ قطار شهری تهران تلقی نمایند که این نظر نیز با آنکه واجد رپرتاژ خبری موثر و رزومه عمرانی می‌باشد، به هیچ وجه مورد وثوق نخبگانِ مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل عمومی نیست.

 واقعیت آنست که خدمات شورا و مدیریت شهری ادوار در طراحی خطوط با همه فراز و نشیب یا سلایق، قابل تقدیر است با وجود آنکه تدبیر این دوره از شورا و اقدامات چند برابری مدیریت های منتخب آن در قیاس با سایر ادوار بسیار واضح یا مبرهن است، ولیکن وضعیت جاری ما در حمل و نقل ریلی یا سوت قطار آخرین مرحله یا نهایت بهره برداری نیست ولیکن فرایند مرسوم در راه اندازی نباید بهانه نقد یا نادیده انگاری خدمات ارزشمند مدیریت شهری گردد.

حرف آخر؛
موهبتی که به مردم فهیم تقدیم نموده ایم، آماده سازی ۱۲/۵ کیلومتر از ایستگاه شهید سلطانی تا ۴۵ متری گلشهر با ۲ رام قطار بوده و رسیدن به نقطه مطلوب نیاز به تعهدات وزارت کشور و دولت در تامین سایر رام های قطار و همگرایی ما در ادامه طریق است. خوب است بدانیم که تکمیل ۱۴/۵ کیلومتر قطار درون شهری در خط ۲  از ایستگاه خوارزمی تا شهید سلطانی در محدوده شهر کرج  و ادامه دوسویه آن از کمال شهر تا ملارد با طول ۲۷ کیلومتر در استان البرز مستلزم سیگنال،دپو،شرکت بهره بردار و ۲۵ رام قطار خواهد بود.سوت قطار پایان راه نیست ولیکن ما در شورای اسلامی شهر، مدیریت شهری و خدمت به شهروندان در کنار دولت موفق بوده ایم.

جواد چپردار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =