روز فرهنگی کرج در باغ لاله های چمران

شهردار کرج گفت: از طریق برندینگ شهری باید در مسیر معرفی کرج گام‌های جدی تری برداریم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی اصغر کمالی زاده در اولین همایش روز فرهنگی کرج که پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان شهری و استانی، مردم و هنرمندان در باغ لاله های پارک شهید چمران برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، درود بر روح پر فتوح امام خمینی (ره) و آرزویسلامتی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: شهر کرج طی چهار دهه گذشته با رشدی دو برابر بیش از رشد جمعیت کشور مواجه شده است.

شهردار کرج با بیان اینکه امروزه میزبان اقوام مختلفی در سطح شهر کرج هستیم، بیان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، از کرج به عنوان ایران کوچک یاد می شود از این رو شاهد حضور و تلاش قومیت های مختلف برای رشد شهر کرج هستیم.

کمالی زاده با تاکید بر اینکه معرفی شهر کرج به شهروندان امری ضروری است و روز فرهنگی کرج، فرصت مناسبی برای ارائه داشته ها و رویدادهای فرهنگی شهر به هموطنان و شهروندان است؛ اظهار کرد: برای معرفی بهتر کرج باید در حوزه برندینگ شهری اقدامات بیشتری صورت بگیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه جشنواره لاله ها  امسال برای هفتمین سال برگزار می شود، عنوان کرد: این جشنواره امسال نیز به همت شورای اسلامی شهر کرج و با هماهنگی شورای عالی استان و با همکاری وزارت ارشاد در باغ لاله های پارک چمران کرج برگزار شد.

وی اضافه کرد: پس از بررسی های انجام شده، ۲۱ فروردین ماه به دلیل تقارن با جشنواره لاله ها به عنوان روز فرهنگی کرج انتخاب شد؛ لاله نشان دهنده ایثار، شهادت، صلح و دوستی و نیز یادآور تلاش ها و ایثارهای پنج هزار و ۲۵۰ شهید است که جانشان را برای تامین امنیت شهر فدا کردند.

شهردار کرج در خصوص اقدامات شهرداری در امر خدمت رسانی، گفت: شهر کرج در حال طی کردن مسیر پیشرفت است، در همین  رابطه گام های خوبی در خصوص انجام پروژه های عمرانی برداشته شده و اقدامات بزرگی نیز به همت شورای اسلامی شهر کرج در حال انجام است.

کمالی زاده ابراز امیدواری کرد: در تلاشیم با برگزاری مناسب برنامه های روز فرهنگی کرج، گوشه ای از توانمندی های فرهنگی شهر را ارائه دهیم.

شهردار کرج در بخش پایانی صحبت های خود اظهار کرد: از اهالی فرهنگ و هنر که نقش موثری را در برگزاری برنامه های فرهنگی شهر ایفا می کنند، کمال تشکر را دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =