پارک امید

پارک امید با وسعت حدود ۴ هکتار امروز با حضور مسئولان شهری و استانی به بهره برداری می‌رسد.

پیمان بضاعتی پور در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به موقعیت جغرافیایی این پارک اظهار داشت: پارک امید در بلوار جانبازان بعد از پارک مادر و در ابتدای جاده چالوس در مسیر رفت آمد مسافران و گردشگران شهرهای شمالی واقع شده و علاوه بر ساماندهی ورودی شهر، دسترسی شهروندان و مسافران را به خدمات تفریحی و رفاهی فراهم می کند.

وی با بیان اینکه بزرگترین دیوار سبز عمودی خاورمیانه با گستره بیش از ۵۰ هزار فلاور باکس در این پارک قرارگرفته اضافه کرد: فضای قسمت مسطح پارک امید  همتراز با خیابان حدود ۱۳ هزار مترمربع است و یک هکتار مساحت این دیوار سبز را تشکیل می دهد که با گلدان و گل‌هایی با تنوع رنگی مختلف و مصرف آب حداقلی جلوه متفاوتی را به فضای این پارک داده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای شهری شهرداری کرج افزود: این پارک برخوردار از امکاناتی همچون آبنما، مبلمان پارکی، پارکینگ با حداقل ظرفیت پارک ۲۰۰ خودرو و نورپردازی ویژه است.

این مسئول با اشاره به توسعه کرج و گسترش نیازهای مردم در زمینه استفاده از بوستان‌ها ی شهری، افزود: تقویت زیرساخت‌های گردشگری و احداث مراکز تفریحی در کرج که پاسخگوی نیازهای شهروندان باشد از نیازهای ضروری شهر کرج است.

بضاعتی پور با بیان اینکه پارک امید در محل انباشت دپوی نخاله و زباله احداث شده، توضیح داد: با حمایت شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری تلاش می کنیم سبزینگی بیشتری را برای شهر به ارمغان آوریم و با احداث پارک های موضوعی و کاربردی در اقصی نقاط شهر گامی مثبت در جهت توسعه فضای سبز و جلب رضایت شهروندان برداریم.

گفتنی است، آیین بهره برداری از پارک امید شنبه ۳۱ خردادماه ساعت ۱۹ (بلوار جانبازان بعد از پارک مادر) برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =