بازدید شهردار از پروژه های عمرانی

در طول روزهایی که سکته های گاه و بی گاه اقتصادی، جان بسیاری از فعالیت های عمرانی و صنعتی را گرفته یا بی رمق کرده است، شهرداری کرج با تبدیل شهر به کارگاهی عمرانی، در حال پوشاندن پیراهن آبادانی به تن منطقه است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، پیش از ظهر امروز، شهردار کرج به همراه تعدادی از معاونین و مدیران مجموعه، در محل اجرای پروژه های عمرانی اولویت دار سال جاری، حاضر و آنها را مورد بازدید و بررسی قرار داد. این در حالی است که تعدادی از این طرح ها، یا آماده بهره برداری یا در شرف پایان هستند.

"کمربندی مهرشهر" از نخستین پروژه هایی بود که در این مسیر مورد بازدید شهردار و همراهانش قرار گرفت؛ پروژه فوق، ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) حد فاصل راه آهن تهران - تبریز تا تقاطع مسیح پاکدل در کمربندی شرقی مهرشهر کرج است که از نیمه دوم سال ۹۷ آغاز شده است و هدف از احداث آن علاوه بر رفع ترافیک کمربندی شرقی مهرشهر، حذف تقاطع‌های همسطح حدفاصل راه آهن تهران - تبریز تا تقاطع مسیح پاکدل، رفع مشکلات فزاینده ترافیکی ساعات اوج ترافیک در محدوده تقاطع بلوار دانش و راه آهن تهران - تبریز و کاهش مصرف سوخت و مدیریت زمان شهروندان است.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج، تملک معارضات این محدوده و نیز اعمال ماده ۹، با صدور حکم از سوی مقام محترم قضایی، در حال انجام است تا مراحل زیرسازی و احداث پل با سرعت هر چه بیشتر انجام پذیرد.

احداث سوله چند منظوره در منطقه ۳ نیز از نقاطی بود که شهردار کرج امروز به آن سرکشی کرد. این طرح که در قالب ۲ طبقه و به منظور ساخت یک سالن کشتی، سالن فوتبال و نیز بخش اداری در نظر گرفته شده، با سرعت و کیفیت بالا توسط پیمانکار در حال اجراست.

به گفته عسگر نصیری، سوله مذکور علاوه بر کاربرد ورزشی برای مواقع بحران نیز پیش بینی شده است.

"زیرگذر ولی عصر(عج)" و "پل حصارک" از طرح هایی هستند که به ترتیب آماده بهره برداری و در حال اتمام هستند. زیرگذر ولی عصر(عج) در روز شنبه و همزمان با دوازدهمین مرحله از طرح "شنبه های نو، اتفاق نو" افتتاح خواهد شد. پل حصارک نیز بنا به گفته معاون فنی و عمرانی شهردار کرج، مرحله ایزوگام را پشت سر گذاشته و سپس به منظور بهره برداری، آسفالت خواهد شد.

تیم مدیریت شهری کرج امروز همچنین از طرح احداث بلوار شهید ناصربخت نیز دیدن کردند. این پل هم اکنون در مرحله ساخت عرشه قرار دارد.

"پل شبنم ۸" در منطقه باغستان به رغم وجود معارضات فراوان، طی ایجاد توافق میان سازمان آب منطقه ای تهران و شهرداری کرج، هم اکنون در حال ساخت است و مرحله آرماتوربندی را پشت سر می گذارد.

علاوه بر این طرح هایی که بخش زیادی از آنها رو به پایان یا در مراحل میانی کار هستند، احداث دو پروژه تقاطع غیرهمسطح جمهوری و ماهان – آزادی نیز آغاز شده و شهر به سرعت رو به توسعه و آبادانی حرکت می کند که امید است محصول و میوه این تلاش ها به کام شهروندان، خوش و گوارا باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =