منصور جمشیدی - کراپ‌شده

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: هفته آینده همه ادارات تعطیل هستند به جز کسانی که با نظر بالاترین مقام اداره مربوطه حضورشان لازم است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، جمشید انصاری با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری با اشاره به محدودیت‌های کرونایی و تصمیمات دولت در این رابطه، اظهار کرد: هفته آینده همه ادارات تعطیل هستند به جز کسانی که با نظر بالاترین مقام اداره مربوطه حضورشان در محل کار لازم است.

وی تاکید کرد: این تصمیمی است که در جلسه دیروز اتخاذ شد و آقای رئیس‌جمهور آن را ابلاغ کردند و من از همه از جمله همکاران خودم در دولت و دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌کنم که این دستور را به طور جدی عملی کنند.

معاون رئیس جمهور افزود: از مردم نیز درخواست می‌کنم که اگر کاری با ادارات دارند، این کار را یک یا دو هفته عقب بیاندازند و به خاطر سلامتی خود و جلوگیری از شیوع ویروس، از مراجعه به ادارات خودداری کنند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره بخش‌های سازمانی و کارمندانی که باید به تشخیص هر سازمان در محل کار حاضر شوند، گفت: این مسئله متناسب با شغل افراد در هر بخش است و شرایط هرکدام از دستگاه‌ها و خدمات آن‌ها است که این مسأله را تعیین می‌کند. به طور مثال در سازمان‌هایی مثل شهرداری یا اداره گاز، بخش‌های اداری باید تعطیل شوند و قاعدتاً کسانی که در بخش‌های ارائه خدمات کار می‌کنند، می‌توانند حاضر شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =