عباس وحیدی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از آماده باش نیروهای عملیاتی برای خدمات رسانی در روز طبیعت خبر داد.

عباس وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: آتش نشانی نیز همگام با سایر ارگان های امدادی و خدمت رسان تمهیدات ویژه ای به منظور رفاه حال مردم و خدمت رسانی در روز طبیعت در نظر گرفته است.

وی در ادامه اضافه کرد: به منظور امدادرسانی به حوادث جاده ای یک دستگاه خودروی امداد و نجات در میدان امیر کبیر مستقر خواهد شد تا در صورت بروز سانحه در حداقل زمان ممکن امدادرسانی های لازم صورت گیرد.

وحیدی با بیان اینکه ۳۲ ایستگاه آماده باش کامل هستند، گفت: با وجود آماده باش کامل ۳۲ ایستگاه آتش نشانی و استقرار نیروهای عملیاتی در مبادی ورودی و خروجی شهر، توصیه می شود که هموطنان برای لذت بردن از طبیعت از استقرار در کناره های جاده، دریاچه ها و دره ها خودداری کنند، مراقب بازی کودکان باشند، خودروها طوری پارک شوند که مسیر تردد نیروهای آتش نشان و امدادی را مسدود نکنند، از اجاق های مخصوص برای طبخ غذا استفاده و در پایان در صورت روشن کردن آتش، حتما آن را خاموش کنند.

وی همچنین تاکید کرد: شهروندان برای تماس با سازمان آتش نشانی کرج و اطلاع دادن سوانح و حوادث کافیست با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند.

این مسئول ضمن آرزوی روزی خوش برای هموطنان در روز ۱۳ بدر، اعلام کرد: امیدواریم مثل همیشه با همکاری شهروندان عزیز کرجی، روز بدون حادثه ای را سپری کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =