زارع

عضو شورای شهر کرج با اشاره به راه‌اندازی ۱۰ دفتر خدمات نوسازی در کرج از تدوین سند توسعه محلات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، احد رسولی ظهر دوشنبه در جلسه بررسی عملکرد چهارساله مدیریت شهری کرج که با حضور معاونین شهردار برگزار شد، اظهار کرد: شورای پنجم دارای خط و مشی‌های خاصی بود که این دوره را با دیگر دوره متفاوت کرد.

وی با تأکید بر اینکه شورای پنجم بر روی برخی مسائل ازجمله تحقق سند چشم‌انداز مطالعاتی شهر کرج تأکید ویژه‌ای داشته است، گفت: این سند در ابتدای آغاز به کار شورای پنجم به‌صورت ویژه‌ای مرور شد.

عضو شورای شهر کرج در بخش دیگری با اشاره به اینکه بر اساس سند چشم‌انداز شهر کرج برش‌های سالانه در بسیاری حوزه‌ها انجام شد، گفت: معاونت برنامه‌ریزی برای اجراشدن سند چشم‌انداز اقداماتی در راستای بودجه‌ریزی را انجام داد.

رسولی با تأکید بر اینکه نظام نظارت و پایش برای سند چشم‌انداز پیش‌بینی‌شده بود، گفت: ما بر اساس سند توسعه شهر کارها را پیش بردیم.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه شورای پنجم به دنبال تحقق نظام پاسخگویی مطلوب بوده و برای این مهم تلاش کرده است، گفت: برای مثال می‌توان گفت؛ در حوزه شهرسازی یا کمیسیون ماده ۱۰۰ شاهد شفاف‌سازی هستیم.

عضو شورای شهر کرج به راه‌اندازی ۱۰ دفتر خدمات نوسازی در بافت‌های فرسوده کرج اشاره کرد و گفت: تحقق محله محوری یکی از اهدافی است که دنبال کرده‌ایم.

رسولی یکی از نتایج راه‌اندازی دفاتر خدمات نوسازی را تهیه و تدوین سند توسعه محلات اعلام کرد و گفت: ضروری است سازمان عمران و نوسازی شهرداری در این خصوص گزارش مفصلی ارائه کند.

وی با اشاره به احصای نیاز محالات کرج، گفت: این مهم در نظام بودجه‌ریزی ویژه دیده می‌شود.

عضو شورای شهر کرج با تأکید بر اینکه برخی اقدامات شورای پنجم بی‌نظیر بوده است، گفت: در این دوره توانستیم سند توسعه حریم شهر کرج را به سرانجام برسانیم.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =