5

پیرو مطالبات ساکنین شهرک مترو چند تن اعضای شورا اسلامی شهر با حضور در حسینیه حضرت علی اصغر علیه السلام از نزدیک با اهالی این شهرک گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ در این ملاقات که بعداز نماز مغرب وعشاء در حسینیه حضرت علی اصغر(ع) برگزار شد، حسین مهاجری  رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر کرج و عمار ایزدیار و سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج، محمد اسدیان رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج و حسین کمالی دهقان مدیر منطقه ۵ حضور داشتند.

گفتنی است در این دیدار مردمی شهروندان مطالبات خود را از قبیل رسیدگی، نظافت، بازسازی و ترمیم فضای سبز مجموعه به مساحت ۵۵ هزار مترمربع، اختصاص حداقل سه نفر پاکبان جهت نظافت مستمر مجتمع، رفع مشکلات روشنایی معابر، فضای سبز و پارک مجتمع که محل تفریح، ورزش و پیاده روی ساکنین است همچنین نیاز مبرم به تجهیز و بازسازی اماکن ورزشی و بازسازی جداول رنگ آمیزی جداول، خط کشی خیابان ها، نقاشی و زیبا سازی دیوارها، تیرهای برق، سطل های زباله، نیمکت ها و افزایش تعداد آنها را خواستار شدند.

همچنین تجهیز، تکمیل و بازسازی وسایل ورزشی سلامت محور مخصوص پارک ها و  جمع آوری مستمر حیوانات مزاحم از قبیل سگ ها و ... همچنین  قرار دادن مخازن زباله بزرگ و مکانیزه در مجاور درب ورودی مجتمع (خیابان اختر) و  نصب پل عابر پیاده بر روی بلوار گلزار غربی روبروی بازارچه از موضوعاتی بود که توسط شهروندان مطرح شد.


شایان ذکر است طی این ملاقات و موضوعات مطرح شده از سوی شهروندان مقرر شد مواردی که مربوطه به حوزه شهرداری است براساس قانون و امکانات موجود، از طریق معاونت ها منطقه پیگیری شود.

منتشر  شده در تاریخ ۱۳ اردیبهششت ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =