به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، اعضا شورای اسلامی شهر کرج با حضور در بخشهای مختلف شهرسازی، امور حقوقی، اداری، مالی و سایر واحدها، ضمن بازدید از نحوهی ارائه خدمات، آمار پروندهها، عملکرد واحدها را از نزدیک ارزیابی کرده و با شهروندان و مراجعهکنندگان در منطقه مذاکره کردند.
علیرضا رحیمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل بر رعایت رفتار سازمانی، تکریم ارباب رجوع، به خصوص در حوزه شهرسازی و صدور پروانههای ساختمانی تأکید کرد و گفت: پروندهها و پاسخگویی و رفع مشکلات شهروندان باید در کمترین زمان ممکن انجام شود تا شاهد افزایش مشارکت شهروندان، افزایش درآمد و تقویت فرصتها باشیم.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج افزود: توجه به خواستههای ارباب رجوع و مشارکت آنها در انجام امور میتواند تأثیر بسزایی در بهبود کیفیت ارائه خدمات داشته باشد.
مسعود محمدی رئیس کمیسیون تلفیق نیز در بازدید از میز خدمت و سامانههای برخط عنوان کرد: عرضه خدمات مطلوب با سرعت و کیفیت بالا و به صورت برخط میتواند کسب رضایت بیشتر شهروندان را به همراه داشته باشد.
منتشر شده در تاریخ ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۱
ارسال نظر