5

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: به منظور سهولت در رفت و آمد شهروندان و برخورد با متخلفان و صنوف مزاحم، حوزه خدمات شهری منطقه با اجرای طرح ضربتی عاملان سد معبر را از سطح منطقه جمع‌آوری کرده است.

حسین کمالی دهقان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از برخورد جدی با کسبه و سودجویانی که اقدام به سد معبر و اختلال در عبور و مرور شهروندان می‌کنند، خبر داد و گفت: انسداد معابر و پیاده روها توسط دست فروشان و تصاحب قسمتی از پیاده روها توسط کسبه، اختلال در عبور و مرور برای شهروندان ایجاد می‌کند که عوامل خدمات شهر منطقه از بروز چنین آشفتگی در معابر جلوگیری و نسبت به جمع آوری انسداد کننده گان اقدام قانونی خواهد کرد.  


وی با اشاره به تبصره یک بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها مبنی بر ممنوعیت اشغال پیاده‌روها، اظهارداشت: ایجاد هرگونه سد معبر در اماکن عمومی و استفاده از معابر برای کسب درآمد برابر قانون ممنوع است و با جدیت تمام با متخلفان در این زمینه برخورد می‌شود.


این مسئول افزود: موضوع سدمعبر در معابر شهری یکی از مصادیق نقض حقوق شهروندی به شمار می‌رود که همواره رفع آن یکی از مطالبات شهروندان بوده است و عوامل این منطقه نسبت به اجرای کامل این طرح ورضایت‌مندی شهروندان تلاش خواهند کرد.


مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج خاطرنشان کرد: بهترین راه پیشگیری از معضل سد معبر، آموزش و فرهنگ‌سازی برای شهروندان، صاحبان مغازه‌ها و اصناف است.

منتشر شده  در تاریخ ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =